جلسه مدیران اجرایی انجمن علمی کارآفرینی کسب و کارهای نوین ایران به همراه تعدادی از اعضای هیات مدیره ی انجمن در تاریخ 2/3/1401 به میزبانی دانشگاه صنایع و معادن برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب آقای طالب پور دبیرکل انجمن گزارشی از اقدامات اخیر که عموما در جهت فعال سازی بیشتر انجمن صورت گرفته ارائه نمودند. در ادامه این جلسه، ترکیب همکاران جدید که مقرر است در قالب ارکان اجرایی انجمن ،عهده دار مسئولیت های مختلف شوند معرفی شدند. پس از آن هریک از حضار نسبت به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده اقدام نموده و برنامه ها و پیشنهادات اجرایی خود را در جهت ارتقاء بیش از پیش انجمن بیان داشتند، در ادامه جناب آقای دکتر شجاعی نایب رئیس انجمن ضمن تقدیر از همکاری عزیزان بر لزوم استفاده از اساتید و متخصصین حوزه کارآفرینی، تجارب و پیشنهادات عملیاتی خود را برای پیشبرد اهداف انجمن ارائه نموده و انتخاب شعار"انجمن پویا،پیشتاز،پایا" را مورد پیشنهاد و تاکید قراردادند.

بر اساس تصمیمات متخذه در این جلسه مقرر شد برگزاری یک همایش علمی به صورت سالانه در تقویم زمانی انجمن قرار گیرد و اولین همایش انجمن در فصل پاییز امسال به عنوان حکمرانی کار آفرینی( با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و مدرسه حکمرانی شهید بهشتی) برگزار گردد . در این جلسه چارت سازمانی و شرح وظایف تدوینی با اصلاحاتی تصویب شد. در ادامه جلسه با حضور شرکت طراح پرتال انجمن نقطه نظرات اصلاحی همکاران برای تقویت این سامانه بررسی و مقرر شد ظرف مدت یک هفته اصلاحات لازم انجام شود.

پس از آن بر اخذ مجوز جهت انتشار مجله علمی پژوهشی و تهیه بولتن های خبری تاکید و نهایتا در ادامه ضمن تاکید بر وبینارها و دوره های آموزشی برای ذی نفعان مقرر شد در اولین قدم یک دوره آموزشی ،یک نشست علمی و یک وبینار تخصصی با همکاری سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردد.
در پایان تدوین برنامه کاری برای نیمه دوم سال جاری و سال آینده با تکیه بر شاخص های مد نظر کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم مورد تصویب قرار گرفت.و مقرر شد شش تفاهم نامه همکاری با سازمانها و نهادهای متقاضی منعقد گردد.