اولین همایش ملی صندوق ثروت ملی و عدالت بین نسلی با همت صندوق توسعه ملی و با همکاری انجمن علمی کارافرینی کسب و کار های نوین ایران در روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه در محل سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.


در این همایش که با همکاری و حمایت مدرسه حکمرانی شهید بهشتی ، انجمن مهندسی صنایع ایران برگزار شد بیش از 400 شرکت کننده در بخش¬های مختلف همایش از جمله سخنرانی ها، نشست ها تخصصی ارایه مقالات شرکت نمودند.


از جمله سخنرانان کلیدی همایش جناب آقایاندکتر صالح ابادی رئیس کل بانک مرکزی، دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس،دکتر محمد رضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران، دکتر بذر پاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور بودند.


دکتر مهدی غضنفری رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی و رئیس انجمن علمی کارآفرینی کسب و کار های نوین ایران در بخش اختتامیه همایش نسبت به تبیین نقش و رسالت توسعهای و صیانتی صندوق توسعه ملی طبق منویات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) و نیز تشریح برنامههای صندوق توسعه ملی در دولت سیزدهم و فراهم نمودن زمینهی تبادل اطلاعات و تجارب فی مابین نخبگان و صاحب نظران این حوزه مهم مالی کشور پرداخت.


در بخش مقالات ، بیش از 50 مورد مقاله کامل به دبیرخانه همایش ارسال شد که توسط کمیته علمی همایش که از اعضای هیات علمی و محققین برجسته از دانشگاههای معتبر داخلی بودند مورد بررسی قرار گرفت که به دلیل محدودیتهای زمانی و فضایی، 10 مقاله در کنفرانس ارائه شد و در پایان به سه مقاله برتر جوایزی اهدا گردید.


با توفیق الهی و سپاس از زحمات پژوهشگران و نویسندگان ارجمند، مجموعه مقالات اولین صندوق ثروت ملی و عدالت بین نسلی شامل50 عنوان مقاله از طریق انجمن علمی کارافرینی کسب و کار های نوین ایران در پایگاه استنادی علوم (ISC) با کد اختصاصی (76470-00220) به صورت کامل نمایه خواهد شد.

همچنین مقالات همایش در سایت انجمن علمی کارافرینی کسب و کار های نوین ایران بارگزاری شده و از طریق لینک ذیل قابل دسترس می باشد.

مجموعه مقالات دومین «همایش ثروت ملی و عدالت بین نسل»